fbpx
X

Φωτογράφιση Ξενοδοχείου

H φωτογράφιση ξενοδοχείου είναι ίσως ένα από τα σημαντικότερα βήματα για το σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής πωλήσεων. Αποτελεί την πρώτη εντύπωση του επισκέπτη για την επιχείρησή σας.

Μια προσεγμένη εντυπωσιακή φωτογράφιση συνιστά σημαντική επένδυση για κάθε τύπο ξενοδοχειακής μονάδας καθώς είναι το πιο δυνατό εργαλείο προβολής της ξενοδοχειακής ταυτότητας, ώστε  να προκαλέσει το ενδιαφέρον των εν δυνάμει πελατών.

Μέσα από το website του ξενοδοχείου, τα social media  και τα ηλεκτρονικά μέσα προώθησης μπορείτε να αυξήσετε τις κρατήσεις στο κατάλυμα σας.

Αρκετές φορές, οι ξενοδόχοι αδυνατούν να κατανοήσουν τη σημασία της αισθητικής οπτικού υλικού, με αποτέλεσμα να μη γίνεται η σωστή επένδυση σε αυτή την τόσο σημαντική ενέργεια. Πολλές φορές, συναντάμε καταλύματα υψηλής ποιότητας, με πολύ φτωχικό φωτογραφικό υλικό, γεγονός που έχει αρνητική επίδραση στις συνολικές πωλήσεις τους, αφού το προϊόν δεν παρουσιάζεται ολοκληρωμένα.

Οι βασικές συμβουλές για να πετύχετε μια εντυπωσιακή φωτογράφιση του καταλύματος σας, η οποία θα αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τις εμπειρίες που μπορεί να έχει κανείς στο ξενοδοχείο σας, αυξάνοντας έτσι τις προοπτικές πωλήσεων είναι:

  • Αρχικά επιλέξτε έναν καταρτισμένο φωτογράφο ξενοδοχείων, ο οποίος θα αποτυπώσει το κατάλυμα σας, σύμφωνα με το υλικό που θέλετε να παράγετε και το τελικό αποτέλεσμα που θέλετε να πετύχετε. Ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
  • Για την ολοκληρωμένη παρουσίαση του ξενοδοχείου σας, θα χρειαστείτε έναν επαρκή αριθμό φωτογραφιών, που θα μπορούν να προωθηθούν και για άλλες διαφημιστικές ενέργειες. 
  • Η φωτογράφιση να μην επικεντρώνεται μόνο στην αρχιτεκτονική του καταλύματος αλλά και στην εμπειρία που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης. Όπως, η γαστρονομία, ο ύπνος, η διασκέδαση και η χαλάρωση.
  • Μην ξεχάσετε να φωτογραφίσετε και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
  • Ζητήστε από το φωτογράφο να συμπεριλάβει στην προσφορά του πρόσθετες δαπάνες, όπως μοντέλα, στυλίστες και βοηθούς. Είναι απαραίτητοι για να συνδυάσετε καλύτερα τις αρχιτεκτονικές λήψεις με αυτές που αφορούν την εμπειρία που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και να δώσετε μια πιο ρεαλιστική εικόνα.
  • Μη χρησιμοποιείται στοκ φωτογραφίες που δεν αφορούν το κατάλυμα σας. Δίνουν παραπλανητική πληροφορία στους δυνητικούς πελάτες σας.
  • Όσον αφορά το εστιατόριο, προσπαθήστε να συνδυάσετε το φαγητό με το περιβάλλον. Δώστε στον  επισκέπτη μια μοναδική εικόνα που να αποτυπώνει την πραγματική εμπειρία που θέλει να ζήσει αλλά και να αγοράσει.
  • Τέλος, τραβήξτε μερικές φωτογραφίες από το προσωπικό του ξενοδοχείου.                                                               Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας.

 

Tags:

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.